Hallo,
Om het juist in te kleuren, heb ik de boek van de planeten erbij gelegd
Dag,
Hallo! Ik ben Alexander, 11j en heb deze blog gemaakt om jullie te laten zien waar ik graag mee speel of wat ik heb gemaakt,... Ik hoop dat jullie het een toffe blog vinden?!